IndeksRejestracjaSzukajFAQZaloguj

Share | 
 

 Ogłoszenia Administracji

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Fantasmagoria.
Admin
Admin
avatar

Female Wiek : 22
Skąd : Poznań
Liczba postów : 506
Rejestracja : 21/12/2014

PisanieTemat: Ogłoszenia Administracji   Pią Sty 23 2015, 04:17

Jest to temat, w którym pojawiać się będą wszelkie ogłoszenia Administratorów odnośnie zmian w regulaminie etc.

___________________________________

And if I only could,
Make a deal with God,
And get him to swap our places...



Our time is running out...
Powrót do góry Go down
http://imaginarium.forumyo.com
Fantasmagoria.
Admin
Admin
avatar

Female Wiek : 22
Skąd : Poznań
Liczba postów : 506
Rejestracja : 21/12/2014

PisanieTemat: Re: Ogłoszenia Administracji   Pią Sty 23 2015, 04:20

Z dniem dzisiejszym do Regulaminu Głównego dopisany został punkt ósmy I rozdziału: "Postanowienia ogólne", o następującej treści:

Regulamin główny, rozdział I napisał:
8. Na forum istnieje automatyczna ochrona przed spamem, której nie można wyłączyć. Między innymi jedną z jej "funkcji" jest niemożność wstawiania linków do postów przez pierwsze 7 dni po rejestracji na forum (toteż linki do oryginałów tekstów tłumaczonych poprawia moderator danego działu, użytkownik wstawia go bez przedrostka http:// i/lub www.).

___________________________________

And if I only could,
Make a deal with God,
And get him to swap our places...



Our time is running out...
Powrót do góry Go down
http://imaginarium.forumyo.com
Fantasmagoria.
Admin
Admin
avatar

Female Wiek : 22
Skąd : Poznań
Liczba postów : 506
Rejestracja : 21/12/2014

PisanieTemat: Re: Ogłoszenia Administracji   Sro Lut 25 2015, 22:52

Dzisiaj, tj. 25 lutego 2015 roku wreszcie wystartowały ogłoszenia! Widoczne są zaraz na pierwszej stronie pod bannerem forum.
Jak zapewne zauważyliście, jest tam miejsce na "polecane". W polecanych "lądować" będą wszelakie blogi naszych userów, czy też ciekawsze pbfy i tak dalej. Reklamować swoje blogi możecie oczywiście w dziale "reklamy", włącznie z bannerem o rozmiarze 100x160 - wtedy i wasz blog/strona będzie w polecanych!

~Fan


___________________________________

And if I only could,
Make a deal with God,
And get him to swap our places...



Our time is running out...
Powrót do góry Go down
http://imaginarium.forumyo.com
Fantasmagoria.
Admin
Admin
avatar

Female Wiek : 22
Skąd : Poznań
Liczba postów : 506
Rejestracja : 21/12/2014

PisanieTemat: Re: Ogłoszenia Administracji   Nie Kwi 03 2016, 14:54

I ty możesz zostać Śmierciożer...Moderatorem!



Drodzy forumowicze! Ja, wasz cudowny i wspaniały Admin, wraz z drugim cudownym oraz wspaniałym Adminem po długich obradach (nie)okrągłego stołu zarządziłyśmy kilka zmian na forum, a dzisiaj macie zaszczyt poznania jednej z nich. Otóż, postanowiłyśmy, że zostaną wprowadzone dwie, nowe rangi - Jr Admin oraz Jr Mod. Pierwsza ranga nadawana jest przez administrację dla moderatorów według specjalnych kryteriów (więcej dowiesz się, będąc moderatorem aspirującym do tej rangi). Zaś zdobycie drugiej, jest absurdalnie proste!

Otóż, żeby zostać Jr Modem wystarczy jedynie napisać do jednej z Administratorek i wyrazić chęć pomocy w ogarnianiu forum. Zostać Jr Modem może niemal każdy - wyłączamy z tej opcji jedynie osoby znajdujące się na Czarnej Liście, Analfabetów oraz osoby, których data rejestracji jest stosunkowo "nowa" (jako nową rozumiemy użytkowników, którzy zarejestrowali się do 30 dni przed zgłoszeniem, tj. 31 dzień na forum już uprawnia do ubiegania się o tę rangę).

Do głównego zadania Jr Modów (jak i zwykłych Modów, a także nas, Adminów) należy sprawdzanie działów z twórczością fanowską (czyli cała kategoria FANFICTION) pod kątem zgodności z Regulaminem Głównym i Regulaminem Kategorii: Fanfiction, co obejmuje:

- sprawdzanie wstępniaków

- sprawdzanie, czy tytuły postów są odpowiednie (zawierają wszystkie wytyczne typu: czy jeśli to tłumaczenie, zostało to oznaczone przez usera, czy jest wskazany paring, dobry skrót fandomowy (z listy skrótów fandomowych), ilość rozdziałów etc)

- sprawdzenie, czy tekst został umieszczony w odpowiednim dziale (jeśli nie, przenoszenie go lub wysłanie prośby do któregoś z Adminów by to zrobił)

- sprawdzenie, czy komuś nie zdublował się komentarz/rozdział

- monitorowanie i radzenie sobie z rzeczami występującymi akcydentalnie

Wszystkie inne obowiązki są sprawą "pilnego zapotrzebowania". Oznacza to, że Admini będą wysyłać Jr Modom listę rzeczy "do zrobienia" i ci, w zależności od preferencji/możliwości osobistych będą odpowiadać, za co z listy chcą być w danym momencie odpowiedzialni. Oczywiście, nie oznacza to dożywotniej odpowiedzialności za np. liczenie punktów, ale oznacza to np. że w danym miesiącu ten Jr Mod odpowiedzialny jest za liczenie punktów (we wszystkich działach lub w jednym, w zależności od ustaleń).

Ranga Jr Moda przyznawana jest na "miesiąc próbny" - później, osoby nie wywiązujące się z wybranych oraz przypisanych (patrz wyżej) zadań zostaną usunięte z grupy z brakiem możliwości "drugiej szansy" wcześniej niż po upłynięciu 3 miesięcy. Trzecia szansa nie istnieje. Jr Modzi, którzy wywiążą się z zadań oraz będą osobami aktywnymi na forum zostają wywindowani do rangi Moda - chyba, że wolą pozostać w randze Jr Moda.

Jr Modzi nie są wyświetlani w ogłoszeniach na górze forum (pod banerem), nie mają także przypisanych działów "na stałe", jak Modzi i Admini. Nie są także osobami decyzyjnymi jeśli chodzi o zmiany na forum (nie mają prawa do głosowania, czy jakaś zmiana ma przejść, czy nie ani do tego, by wyrażać o niej swoją opinię - chociażby ze względu na brak dostępu do działu moderatorsko-administratorskiego) czy też w sprawach związanych z rozterkami zwykłych użytkowników (decydowania o tym, czy wolno im coś zrobić, czy nie - chyba, że jest o tym zapis w którymś z regulaminów i Jr Mod udziela odpowiedzi w oparciu o niego).

Formą gratyfikacji userów, którzy zostali przyjęci na Jr Moda jest:

- czaderski, specjalny kolor nicka*
- specjalny, odjechany baner nad awatarem*
- punkty, przyznawane wg zasług (za policzenie punktów lub laureatów, za zaktualizowanie spisów i inne zadania)
- możliwość awansu na moderatora
- wdzięczność Adminek, które potrafią być naprawdę wdzięczne i robić fajne gifty fajnym ludziom Smile


Nie czekaj! Aplikuj już teraz! Wink

* coby pokazać zwykłym userom, że jesteście jednak trochę wyżej od zwykłych śmiertelników Very Happy

___________________________________

And if I only could,
Make a deal with God,
And get him to swap our places...



Our time is running out...
Powrót do góry Go down
http://imaginarium.forumyo.com
Fantasmagoria.
Admin
Admin
avatar

Female Wiek : 22
Skąd : Poznań
Liczba postów : 506
Rejestracja : 21/12/2014

PisanieTemat: Re: Ogłoszenia Administracji   Pon Maj 02 2016, 16:52

Nastąpiła aktualizacja regulaminu kategorii fanfiction oraz regulaminu tekstów własnych. Prosimy userów o zapoznanie się ze zmianami jak najszybciej, gdyż (przypominamy) nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
Linki:

http://imaginarium.forumyo.com/t2-regulamin-kategorii-fanfiction
http://imaginarium.forumyo.com/t3-regulamin-kategorii-tworczosc-autorska

___________________________________

And if I only could,
Make a deal with God,
And get him to swap our places...



Our time is running out...
Powrót do góry Go down
http://imaginarium.forumyo.com
Wirka.
Admin
Admin
avatar

Female Wiek : 27
Liczba postów : 862
Rejestracja : 21/12/2014

PisanieTemat: Re: Ogłoszenia Administracji   Pią Sty 06 2017, 16:43

OTWARCIE KLUBÓW


Z dniem 01.01.2017 na Forum ruszyła możliwość zakładania Klubów. Zasady dotyczące ich funkcjonowania znajdują się w Regulaminie kategorii Wonderland, Rozdział II, paragraf 2.

Zachęcamy do uczestnictwa i łączenia sił w szerzeniu waszych ulubionych fandomów!
Powrót do góry Go down
Wirka.
Admin
Admin
avatar

Female Wiek : 27
Liczba postów : 862
Rejestracja : 21/12/2014

PisanieTemat: Re: Ogłoszenia Administracji   Pią Sty 06 2017, 16:47

W roku forumowym 2016/2017 obowiązuje nowy, zmieniony regulamin Akcji Laureacji Roczni. Znajdziecie go pod TYM linkiem . Regulamin obowiązuje od 01.10.2016 do odwołania
Powrót do góry Go down
Fantasmagoria.
Admin
Admin
avatar

Female Wiek : 22
Skąd : Poznań
Liczba postów : 506
Rejestracja : 21/12/2014

PisanieTemat: Re: Ogłoszenia Administracji   Sob Sty 07 2017, 19:15

Aktualizacji uległ regulamin kategorii Fanfiction. Zostały umieszczone w nim definicje danych działów, a także zostało ujednolicone tagowanie tekstów - teraz we wszystkich tagach w tytule obowiązują nawiasy kwadratowe, celem zachowania estetyki. Uległo też ułagodzeniu prawo odnośnie tego, ile tekstów musi mieć dany fandom, by otrzymać własne podforum - ze 150 tekstów po 20k słów do 100 tekstów po 10k słów lub 175 tekstów w ogóle (niezależnie od długości). Uległo zmianie także nazewnictwo działów - do działu Serial&Film dołączyły Adaptacje, zaś do działu Anime & Manga & Serial animowany doszły Komiksy oraz Filmy Animowane. Nie martwcie się - wszystkie wasze teksty zostaną odpowiednio przeniesione przez administrację/moderację!

___________________________________

And if I only could,
Make a deal with God,
And get him to swap our places...



Our time is running out...
Powrót do góry Go down
http://imaginarium.forumyo.com
Wirka.
Admin
Admin
avatar

Female Wiek : 27
Liczba postów : 862
Rejestracja : 21/12/2014

PisanieTemat: Re: Ogłoszenia Administracji   Czw Sty 26 2017, 19:42

25.01 Admini skończyli Wielką Intwentaryzację punktów. Wynika z niej, iż:

- przyznaliśmy wam trochę zaległych punktów, w tym te za utworzenie spisów osobistych, organizacje akcji, działania na rzecz forum i zaległe ze stycznia
- wyrównaliśmy drobne błędy wynikłe z poprzednich naliczeń
- wyrównaliśmy błędnie policzone przez forum [z automatu] punkty z for roboczych grup Ofiary i Oprawcy

Ponadto, ponieważ niedawne złamanie regulaminu przez czworo użytkowników związane jest m. in z usunięciem niemożliwej do weryfikacji dla nas liczby komentarzy pod tekstami wzmiankowanych użytkowników, co mogło spowodować nieznaczne straty w punktach, Adminki postanowiły wdrażyć PRGORAM 10+. Wszyscy Użytkownicy w randze powyżej Analfabety, którzy odwiedzili forum choć raz od 01.11.16 otrzymają wyrównawcze 10 pkt. Lista Użytkowników poniżej.

Jednocześnie prosimy, w przypadku zauważenia jakichś nieścisłości czy wątpliwości dot. liczby punktów/rang, o kontakt bezpośrednio do Wirki.


Lista Programu 10+


agaaa
Brethil
Disharmony
dream
Emma.
Fantasmagoria.
Fia.
gogo123
Gorgie
Havoc
Intro
Lampira7
Lilka
Lobo Bathory
M
MargotX
MarikaSnape
myk-myk
Myst
Nemuri
Olgie.
PapryczkaChili
Phoe
pomidor.
Tony.
VioletteLaurent
Wirka.

___________________________________

Powrót do góry Go down
Wirka.
Admin
Admin
avatar

Female Wiek : 27
Liczba postów : 862
Rejestracja : 21/12/2014

PisanieTemat: Re: Ogłoszenia Administracji   Nie Paź 22 2017, 13:52

Rozpoczęcie głosowania w Akcji Laureatów Roku zostaje przeniesione na 30.10.17r.

Obejmuje Laureatów Miesiąca z okresu od 1.10.16r do 30.09.17r.



___________________________________

Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Ogłoszenia Administracji   

Powrót do góry Go down
 
Ogłoszenia Administracji
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Ogłoszenia od administracji
» Zgłoszenia w sprawie rang i wizerunku
» Od administracji
» Ogłoszenia o pracę + podania o samozatrudnienie
» Zgłoszenia do WYMIANY

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
~.Imaginarium.~ :: REGULAMINY :: Regulaminy Główne-
Skocz do: